O dizajne karosérie, ktorá púta pozornosť svojou "bláznivosťou", sa dá isto popísať veľa. Čo má Veloster spoločné s ostatnými modelmi Hyundai? Tvár Huyndai si Veloster zachováva iba pri prevedení prednej masky a tvaru svetlometov. Celé auto na mňa pôsobí trocha kozmicky, ako z inej planéty. Vďaka klesajúcej streche, má lepší aerodynamický tvar. V trendoch nezaostáva ani Veloster. Využíva efektné LED diódy na predných svetlometoch, ktoré dodávajú karosérií na luxuse. Absolútnou novinkou, ktorou sa dizajnéri snažia zaujať, sú pridané štvrté dvere na strane spolujazdca. Mne osobne je vozidlo sympatickejšie z pravej strany. Praktické využitie štvrtých dverí sa isto nájde, aj keď nie je nevyhnutné.
Veloster má podvozok položený samozrejme nízko, keďže je prezentovaný ako športové vozidlo. S tým súvisí aj nasadanie si do auta, ktoré je pohodlné . Najviac čo ma šokovalo u tejto imidžovky, bol interiér, ktorý perfektne ladil a zaujal nielen mňa. Úprimne, ja osobne som vyznávačom motta "menej je niekedy viac", ale teraz mi to vôbec neprekážalo, práve naopak. Na jednotku spracovaný interiér, má mnoho spoločných čŕt s ostatnými modelmi Hyundai.
Dominantné v testovanom modeli sú určte červené športové sedačky kombinácia koža- látka, zároveň sú pohodlné a výborne držia posádku v ostrých zákrutách. Dotykový displej, pomocou ktorého je prehľadne ovládané rádio a telefón, len pridáva už aj tak luxusne vyhotovenému interiéru na celkovom dojme.Ostrejšie línie a športové vyhotovenie interiéru autu pristanú a odlišujú sa od ostatných modelov Hyundai .
Hyundai Veloster automobilka prezentuje ako športové vozidlo, avšak o tom sa dá uvažovať iba v prípade dizajnového prevedenia karosérie a interiéru. Čo sa týka jazdných vlastností, sa má Veloster ešte veľa učiť od konkurenčných automobiliek. Testovaný model mal benzínový motor 1,6 s výkonom 140 koní, čo nie je najmenej , ale priznám sa výkon neodpovedal zrýchleniu a vôbec ťahu motora. Veloster mi prišiel tak trochu lenivý, čo ma absolútne šokovalo a nemilo prekvapilo hlavne ak vezmeme do úvahy aj celkovú hmotnosť vozidla. Čiže prívlastok športové auto, v tomto prípade nie je úplne až tak na mieste. Veloster je viac imidžová záležitosť a ohúri predovšetkým prevedenie auta ako rýchla jazda, tobôž zrýchľovanie na „zelenú".
Hyundai tradične ponúka nadštandardnú výbavu vo všetkých svojich modeloch , ani Veloster nezaostáva. Celková cena testovaného vozidla bola cca 22 tisíc eur, auto bolo narvané výbavou ako napr. 7 palcový LCD display, polo koža, chrómované časti, automatické svetlá, USB, kožený volant, parkovacie senzory, tempomat, vyhrievané sedadlá, automatická klimatizácia, LED diódy a mnoho ďalšej výbavy. Určite treba spomenúť spotrebu vozidla, ktorá sa pohybovala okolo 8 l/100km, čo nie je zrovna najmenej.
Extravagantné , zaujímavé, odlišné, imidžové a športovo ladené vozidlo, ktoré sa cenovo drží pri zemi a zaujme predovšetkým ľudí, ktorý preferujú byť štýlový a odlišovať sa od ostatných.