Hyundai i20

Autor: Erik Pastucha | 21.11.2011 o 22:16 | (upravené 21.11.2011 o 22:44) Karma článku: 2,99 | Prečítané:  1239x

Následne po testovaní mestského SUV Hyundai ix35, som sa mal možnosť oboznámiť opať s automobilom Hyundai tentokrát s označením i20. Po vybavení úvodných formalít, prišlo prvé zoznámenie s i20-tkou. Prvý šok nastal hneď ako som uvidel farbu automobilu, ktorá mu pristala ale poteší skôr nežnejšie pohlavie ako chlapa. Dizajnovo ma vozidlo moc neupútalo, ale zas auto je pekné na prvý pohľad, ktoré bezproblémovo zapadá do svojej kategórie.

testovaný modeltestovaný model

 

Po sadnutí  si za volant som bol milo prekvapený koľko priestoru je vo vozidle, predovšetkým ma zaujal priestor nad hlavou vodiča, ktorý je dostatočný aj pri vodičovi vyššieho vzrastu a to sa tak často pri tejto triede áut tak často  nevidí.  Ani po dlhšej jazde som nemal pocit stiesnenosti a velké pozitívum môžem pripísať čelnému sklu, cez ktoré som mal výborný rozhľad. Prístrojová doska je jednoduchá,  ovládanie klimatizácie, palubného počítača je jednoduché , mal som problem len s ladením rozhlasových staníc rádia, na ktoré som neprišiel ani po týždni jazdy. Majiteľov určite poteší možnosť pripojenia externých zariadení napríklad iPod-u cez USB pripojenie. Zaujali ma dobre riešené úložné priestory a klimatizovaný úložný priestor pred spolujazdcom.

Motor testovaného Hyunday i20 s označením 1,4i mal pod kapotou 100 koňový  benzínový motor, s päťstupňovou mechanickou prevodovkou. Po naštartovaní motor v kabíne nebolo takmer počuť, čo sa ale výrazne zmenilo pri dosahovaní rýchlosti 80km/hod a vyššie. Pri týchto rýchlostiach bol motor na môj vkus veľmi hlučný a až "otravný". Huinday i20 sa inak šoféroval veľmi dobre, prekvapený som bol z toho ako výborne sedí na ceste a je dobre odpružený.  Celkom slušný bol výkon auta, spomínaných 100 koní bolo cititeľných pri aute s nízkou hmotnosťou. Radenie päťstupňovej mechanickej prevodovky je presné a plynulé s porovnaním u predošlého mestkého SUV Hyundai ix35. Za zmienku určite stojí aj spotreba , ktorá sa pohybovala v rozpatí od 7,0 -7,6 l/100 km v závislosti na štýle jazdy, čo je na objem motora dosť velká spotreba..

Záverom by som automobil zhodnotil pozitívne až na malé negative uvedené vyššie. Osobne by som pri výbere tohot vozidla zvolil radšej dieselový motor, ktorý je samozrejme drahší ale investícia sa vám určite vráti po pár tisíc kilometrov. Pri cenových reláciách Hyundai i20 pri automobile pride ako podarený kúsok, ktorý poteší nielen slobodného jednotlivca ale aj rodinu vďaka dostatku miesta v automobile a veľkosti kufra. Hyundai i20 je "milé" a pekné vozidlo, ktoré poteší predovšetkým nenáročných šoférov.

 

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Stálicou maďarskej politiky na Slovensku je Béla Bugár

Maďarskú menšinu na Slovensku reprezentujú v podstate od roku 1989 tie isté tváre.

KOMENTÁRE

Vyčerpá sa s Ficom III Bugárov kredit?

Most-Híd je taký baleťák na hrane.

TECH

Lysohlávky pomohli pacientom s rakovinou

Látka dokázala odhaliť pacientom nový zmysel života.


Už ste čítali?